By Jim Adams

ISBN-10: 1592000371

ISBN-13: 9781592000371

ISBN-10: 5957900257

ISBN-13: 9785957900252

The timing of this book's unencumber is unlucky simply because Microsoft made large alterations to DirectX nine in the course of 2004. hence, the code during this ebook is totally out of date this day.

Show description

Read Online or Download Advanced Animation with DirectX PDF

Best media books

Filtration in Porous Media and Industrial Application: - download pdf or read online

This publication is dedicated to the presentation of a few move difficulties in porous media having suitable commercial purposes. the most issues lined are: the producing of composite fabrics, the coffee espresso brewing technique, the filtration of beverages via diapers, numerous questions on circulate difficulties in oil reservoirs and the speculation of homogenization.

New PDF release: Consumption, Media and the Global South: Aspiration

What does intake within the worldwide south represent, and the way are its complexities communicated in media discourses? This e-book seems to be on the media illustration of customer tradition in Africa, China, Brazil and India via case experiences starting from big name selfies, to shuttle web pages, information stories and documentary movie.

Extra resources for Advanced Animation with DirectX

Sample text

DrawMesh и других функций. По мере чтения книги и изучения демонстрационных программ вы увидите, какое применение я нашел этим четырем функциям. Двигаясь дальше по книге Гмм! Сколько всего - инсталляция DirectX, настройка компилятора, вспомогательный код - как это все возможно запомнить прежде чем двигаться дальше? Просто не спешите, и все будет в порядке. Как я уже упоминал, вспомогательные функции не делают ничего особенного за исключением того, что вы проделывали тысячи раз.

LoadMesh, я приведу только самые важные части. cpp, поставляемый с книгой. X файла; • pDevice - это ваш объект 3D устройства; • AdjacencyBuffer - это объект ID3DXBUFFER, который будет содержать данные смежных граней; MaterialBuffer хранит данные материалов (где NumMaterials содержит число загруженных мешей); • pLoadMesh будет хранить загруженный объект ID3DXMesh. В предыдущем списке не были упомянуты флаги TempLoadFlags, которые используются для загрузки меша.

46 Глава 1 Чтобы вызвать третью функцию LoadMesh, необходимо задать параметры аналогично как и для первого варианта этой функции. Единственным исключением будет добавление указателя на объект D3DXFRAMEEX. x"); После завершения pMainMesh будет содержать указатель на корневой мешобъект (в связанном списке меш-объектов), a pFrame указывать на корневой фрейм иерархии. Для получения дополнительной информации о иерархиях читайте главу 4. X файла, не создавая никаких фреймов. Это можно сделать, указав значение NULL в качестве указателя на фрейм.

Download PDF sample

Advanced Animation with DirectX by Jim Adams


by David
4.2

Advanced Animation with DirectX - download pdf or read online
Rated 4.88 of 5 – based on 6 votes